Finančné poradenstvo poskytujem bezplatne. Za stretnutie so mnou nič neplatíte. Neúčtujem si žiadnu hodinovú sadzbu a iné poplatky. Noapak, dokážem vám ušetriť peniaze a čas.
Finančných agentov a sprostredkovateľov vyplácajú finančné spoločnosti prostredníctvom provízií. Odmeny sú vyplatené iba v prípade, že dôjde k reálnemu využitiu služieb vybranej spoločnosti. Pokiaľ nedôjde k uzatvoreniu žiadnej zmluvy, maklér províziu nedostáva.
Provízie sú nákladom finančných spoločností na distribúciu produktov a v drvivej väčšine prípadov sú v produktoch už započítané. Klientovi finančnú službu nepredražujú.
Nie všetky spoločnosti majú vlastné kamenné pobočky. Banky, poisťovne a investičné spoločnosti využívajú čoraz viac služby finančných sprostredkovateľov a maklérov. Provízny model je oveľa lacnejší a majú z neho úžitok všetky strany.
Klienti dostávajú kvalitné informácie o všetkých spoločnostiach a produktoch z celej šírky trhu. Makléri vedia klienta navštíviť kedykoľvek a kdekoľvek. Finančné spoločnosti šetria náklady na pobočky, prenájmy priestorov, zamestnancov a reklamu, ktorá im v konečnom dôsledku nemusí priniesť klientov. Maklérov vyplácajú len vtedy, keď je dojednaný reálny obchod a teda zarobia.
Rozhodnie nie. Poctivý a poriadny finančník musí transparentne vyhodnotiť aktuálne zmluvy a potreby klienta. Ak sú zmluvy v poriadku, nie je potrebné ich meniť. Ani ja nepracujem tak, že automaticky ruším pôvodné produkty. Dobré zmluvy pochválim a môžeme na ne nadviazať.
Podnikanie vo finančnom sektore sa buduje najmä na kvalite, odbornosti a dobrej povesti. Kvalitný finančný agent si nemôže dovoliť vyberať produkty podľa výšky provízie. Vybrané riešenia môžu byť dokonca také, za ktoré sa provízia ani nevypláca.
Aj u mňa je na prvom mieste vždy klient. Spokojní klienti so mnou spolupracujú dlhé roky a to v konečnom dôsledku prináša výhody pre nich aj pre mňa.
Finančné spoločnosti ako banky a poisťovne investujú nemalé peniaze do vzdelávania a informovania maklérov o rôznych novinkách, kampaniach, zľavách či fintách. Snažia sa presvedčiť finančných agentov, aby klientov priniesli práve k nim.
Pri riešení Vašich potrieb často viem získať podmienky alebo benefity, ku ktorým by sa klient inak sám nemusel dostať. Okrem toho Vám ušetrím hodiny času a administratívy, ktorá sa s vybavovaním rôznych požiadaviek spája.